신선한 미풍

My heart will go on /Celine Dion 본문

웃고 보고 듣고

My heart will go on /Celine Dion

어둠의골짜기 2010. 11. 29. 10:44

 

 

 

 

 

My heart will go on  /Celine Dion


Every night in my dreams
매일밤 나의 꿈 속에서
I see you I feel you
나는 당신을 보고 당신을 느껴요
That is how I know you go on
당신이 살아있음을 나는 알 수 있어요
Far across the distance and spaces between us
저 멀고 먼 곳에서 우리를 갈라놓은 공간을 가로질러
You have come to show you go on
당신은 살아있음을 보여주러 왔어요

 


Near far wherever you are
가까이, 멀리에, 어느 곳에 있든지
I believe that the heart does go on
당신의 그 마음은 계속 되리라 저는 믿어요
Once more you open the door
그대 다시 한 번 문을 여세요
And you're here in my heart
그러면 당신은 여기 내 마음 속에 자리 잡을 거에요
And my heart will go on and on

그리고 나의 마음도 함께 할 거에요


 

Love can touch us one time and last for a lifetime
사랑은 우리에겐 단 한 번 손을 내밀지요 그러나 평생 동안 지속되는 것이지요
And never let go till we're gone
그리고 우리가 사라져 갈 때까지 결코 놓지 않겠어요
Love was when I loved you
사랑은 바로 당신을 사랑했을 때였어요
one true time I hold to
내가 간직하고 싶은 단 한 번의 진실한 사랑
In my life we'll always go on
평생 동안 우리는 사랑할 거에요


 

Near far wherever you are

가까이, 멀리에, 어느 곳에 있든지
I believe that the heart does go on
당신의 그 마음은 계속 되리라 저는 믿어요
Once more you open the door
그대 다시 한 번 문을 여세요
And you're here in my heart
그러면 당신은 여기 내 마음 속에 자리 잡을 거에요
And my heart will go on and on
그리고 나의 마음도 함께 할 거에요

 

You're here
당신이 여기있으니
there's nothing I fear
나는 하나도 두렵지 않아요
And I know that my heart will go on
그리고 나의 사랑은 계속될 것을 알아요
We'll stay forever this way
우린 영원히 이렇게 머물 거에요
You are safe in my heart
내 마음 안에서 당신은 안전하고
And my heart will go on and on
나의 사랑은 언제까지나 계속될 거에요

 

-

 

 

Comments